2025/11/06

BELARRI AHO TXOKOAK MARTXAN


Gure ikastetxean Belarri-Aho Txokoak jarri ditugu martxan!

Dinamika hau elkarrizketarako prozedura eta egitura bat da; helburua da ikasleei aukera ematea gatazkak modu autonomoan, helduen laguntzarik gabe, konpontzeko.

Prozedura hau ikasleen arteko intentsitate baxuko gatazkak ebazteko pentsatua dago, elkarrizketaren eta entzute aktiboaren bidez.

Ikasleek gatazka bat dutenean, edo atsedenaldian sortutako liskar txiki bat konpondu gabe bueltatzen direnean, irakasleak gonbidatuko ditu, prest badaude, Belarri-Aho Txokora, euren kabuz elkarrizketaren bidez konpontzen saia daitezen.

Garrantzitsua da azpimarratzea proposamena gonbidapena dela eta ez inposizioa: parte-hartzea borondatezkoa da beti.

Horrela, Belarri-Aho Txokoen bidez, elkarrizketa, errespetua eta enpatia lantzen ditugu gure ikasleen artean, elkarbizitza osasuntsuagoa eraikiz.

 -------

¡Los Belarri-Aho Txokoak en marcha!

Se trata de un procedimiento de diálogo que permite al alumnado resolver sus conflictos de manera autónoma, sin la intervención directa de una persona adulta.

Este espacio está pensado para la resolución de conflictos interpersonales de baja intensidad entre el alumnado, fomentando la escucha activa, el respeto y el diálogo.

Cuando dos alumnos o alumnas tienen un conflicto en el aula o regresan del recreo sin haberlo resuelto, el educador les indica, que si están preparados pueden acudir al Belarri-Aho Txokoa para intentar solucionarlo por sí mismos mediante el diálogo.

Es importante destacar que se trata siempre de una invitación y no de una imposición: la participación es voluntaria. 

A través de los Belarri-Aho Txokoak, promovemos la comunicación, la empatía y la convivencia positiva, ayudando al alumnado a desarrollar habilidades sociales y emocionales para la vida diaria.