JANTOKI ORDUAN PRESTATUTAKO ERAKUSKETA
Azken egunetan eskolako sarreran ikusi ahal izan duzuen moduan, jantokira doazen ikasle batzuk plastilinaz egindako erakusketa oso polita izan dugu ikusgai.
Artista ederrak dira eta gauza oso oso politak egin dituzte! Zorionak parte hartu duzuen guztioi!
EXPOSICIÓN HECHA A LA HORA DEL COMEDOR
Como habréis podido ver los últimos días de clase, hemos tenido a la entrada de la escuela una exposición hecha con plastilina de alumnado que ha ido al comedor.
Sois unos y unas artistas y han hecho cosas muy muy bonitas! Zorionak a todos y todas las que habéis participado!!!